domingo, 20 de mayo de 2018

PAU JULIOL OPCIÓ A

1.Explica quines són les funcions del director de cinema i com interactua amb els membres de l'equip de producció. Cita
exemples de directors de cinema que conegues.

El director de cine es la persona ue s'encarrega de la filmació d'una pelicula, dona indicacions als actors, decidix la posada en escena de la camara, supervisa el decorat, el vestuari i totes les funcions necessaries per a fer un bon rodatje. El director de cine té com a funció supervisar i dirigir als professioals encarregats de totes les arees mentres es crea la pelicula. Ell selecciona y dirigix als actors, supervisa la creació del guió en el que interactua amb el guionista. També s'encarrega del diseny técnic. El director de cine se comunica amb tots els membres del seu equip per a saber com va el rodatje. Ell es la figura d'autoritat en el procès de creació i grabació de la pelicula.

Cal destacar directors com Stanley Kubrick, Christopher Nolan, Quentin Tarantino i Michael Bay.

2.Explica quines són les funcions del director de cinema i com interactua amb els membres de l'equip de producció. Cita
exemples de directors de cinema que conegues.

El só extradiegétic no diegétic es el só que no perteneix al espai fílmic com per exemple la banda sonora o la veu del narrador que son sorolls no diegétics perque no apareixen en el espai de la acció. Un exemple cinemátográfic poden ser les pelicules de Disney on al començament de cada pelicula sempre apareix un narrador amb una veu prou expressiva amb la que presenta la història. 
Moltes pelicules recurreixen a la incorporació d'un narrador ja siga per a contar un fet del present, del passat o del futur. 

3.Penses que les ràdios i televisions públiques han de ser rendibles en termes econòmics? Per què se'ls exigeix aconseguir
elevats índexs d'audiència?

Absolutament no. Pense que tant les televisions públiques com les privades tenen que ser completament reals, veraces, objectives i respectuoses. La televisió es un dels medis de comunicació més importants i més vistos per tot el mòn. Per tant tenen que reproduïr la realitat. les televisions públiques no tenen que reduïrse a res económic, tenen que seguir la seua línea i no deixarse portar per diners. Se lis exigeixen més índex d'audiència a les televisions públiques per que com és la que veu la majoría de la població tenen un pes mes gran que les privades per que tenen una quantitat menor d' espectadors. 

4.Basant-te en aquesta imatge, explica de forma argumentada les connexions de la publicitat amb els productes culturals d'èxit.


La publicitat té molta importancia sobre la societat per això la publicitat es basa en productes culturals amb els quals la gent es sentix mes indenficada. En aquest cas "Los Simpsons" una serie famosa en la que tots s'identifiquen. Els anuncis tenen que estar conectats amb el mòn social per a que els seus missatges apleguen millor a la societat i et sentisques identificat. Sempre busquen missatges e images que criden l'atenció de les persones i aixina es guanyen la confiança de les persones. 
Per tant es pot dir que la publicitat no pot prescindir dels productes culturals d'éxit en la societat per que son eixos missatges que transmitixen ens fan sentir mes segurs. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario